Wat leer je?

Wat leer je?

Je leert een laag geconcentreerde bekkenademhaling.

Dat is tevens de reden waarom je bij 20 weken zwangerschap  gaat beginnen met mijn zwangerschapsbegeleiding, het is een lastige ademtechniek.

Het leert je om los te laten op de pijn van de wee├źn. Samen met je concentratie en uitademing. Om daarna de inademing van onder je zwangere buik binnen te laten komen.

Dat is anders dan je gewent bent te doen. Veel mensen hebben de neiging om juist aan te spannen als je pijn hebt, maar nu leer je om de pijn juist op te zoeken en zo samen te werken met je lijf.

Hatha yogaoefeningen gebruiken om de adem en concentratie te oefenen.

Vertrouwen krijgen in jezelf.

Concentratie oefeningen om goed bij jezelf te leren blijven, door ontspanning juist sterker worden.

Luisteren naar jezelf en veranderingen voelen in je lijf, tegelijkertijd weten waarom iets op een bepaalde manier gaat. waardoor je meer zekerheid krijgt

Je samen met andere zwangeren voor bereiden op een van de belangrijkste momenten in je leven, moeder worden!

Bekkenbodem oefeningen om ook na de bevalling weer een sterke bekkenbodem te krijgen en controle daarover

Omdat ik dagelijks werk in de verloskunde kan ik je helpen om je goed voor te bereiden op je bevalling en je alle informatie geven die je nodig hebt.

Samen met je partner op weg gaan naar dat ene belangrijke moment van de bevalling, de geboorte van jullie kind

Bevallen kun je niet alleen, je hebt iemand naast je nodig die je goed kan begeleiden en coachen, buiten de professionals naast je bed.

Dan is het fijn als je partner, tijdens de partnerles heeft gezien en gehoord hoe jij het hebt geleerd en waar je vertrouwen in hebt.

“Mijn werk als verpleegkundige op de verloskamers

maakt dat ik je alle informatie kan geven.”